top of page

Politica de retur

Important:

Legislația națională și, în mod similar, legislația europeană prevăd și anumite situații de excepție, când dreptul de retragere nu poate fi exercitat de către consumator. Una dintre acestea o reprezintă contractele la distanță care au ca obiect furnizarea de produse sigilate, a căror desigilare ar ridica probleme de protecție a sănătății sau igienei.

În această privință, a intervenit de curând o clarificare din partea Curții de Justiție a Uniunii Europene (CJUE), care a pronunțat la data de 27 Martie 2019 o hotărâre în cauza C-681/17 interpretând noțiunea de „bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”, exemplu: produsele cosmetice pentru utilizare personală cu termenul de utilizare exprimat printr-o pictogramă cu un număr care exprimă perioda de utilizare în luni de la prima utilizare.

Efectele retragerii:

În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă există) etc.) în termen de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a notificat Salon Privee S.R.L. despre intenția de retragere din contract.

Returnam contravaloarea produsului, prin virament bancar, contravaloarea serviciilor suplimentare nu se rambursează(comisioane bancare pentru plata prin card online, costuri de transport). Salon Privee S.R.L. poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.

Dreptul Clientului de a anula un contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit, desigilat (testarea sau folosirea produsului, acesta intrând în perioada de expirare), dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către Salon Privee S.R.L. și nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către client, toate verificările se vor face în prezența firmei de curierat de către Client și Salon Privee S.R.L.”

bottom of page